piątek, 11 kwietnia 2014

1.2.3 start

Cześć, tak nigdy nie wiem jak zacząć pierwszego posta, ale to chyba normalne (?). Bloga już kiedyś prowadziłam ale się spalił, spaliła się moja wena i mój czas. Tak więc zaczynam od nowa, od zera.
Mam zamiar pokazywać wam tu to czym zajmuję się na codzień czyli rysunki, grafiki i bardzo bardzo sporadycznie obrazy. Ale przede wszystkim zdjęcia tak w  90%.
Zdjęcia robie od 6lat, na początku "tworzyłam" je za pomocą startej hrybrydy mojego taty, niestety miała swoje lata i z czasem przestała mi wystarczać. Na dzień dzisiejszy używam nikona D90 + kilka obiektywów i startego Zenita który czeka na swój odpowiedni moment. Pare lat temu dostałam również w prezencie LOMO ActionSampler i w sumie to moja największa miłość mimo że zdjęć z tego aparatu nigdzie nie publikuje to wciąż pozostaje moim najwspanialszym kompanem do zadań specjalnych. 


Ostatnio zdjęcia robie bardzo rzadko w sumie brak mi modelek i czasu, mam jednak nadzieję, że w wakacje wszystko wróci do starych przyzwyczajeń :) 
Dziś mam dla was sesję którą wykonałam niedawno jakiś tydzień temu z niesamowitą Karoliną. Zawszę razem mamy masę pomysłów i nigdzy z takiej sesji nie wychodzę z niczym. 



Nigdy nie byłam zwolenniczką takich zdjęc, zazwyczaj staram się szukać emocji i ekspresji. No ale w końcu czasmi warto spróbować portretów w kwiatach :D
Modelka: Karolina Gondzik.


1 komentarz:

  1. Piękne zdjęcia, modelka bardzo pasuje do klimatu, który stworzyłaś na zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń